صدات آرامم کرد

     

 

زندگی عجیب جالبه . خوشحالم . 

  

امروز دل رو به دریا زدم و بهت زنگ زدم . میخواستم ببینم خوبی یا نه . نمیتونستی حرف بزنی و چه احمقانه کوتاهش کردیم :

گفتی خبر خاصی شده ؟و گفتم باید چیزی شده باشه ؟ گویا موردی هست... اهم کوچیکی کردی که مفهومشو خوب میدونستم گفتم خوب پس کاری نداری ؟ گفتی نه و خداحافظی کردیم . 

به همین راحتی ! 

   

 آرامش دارم .لااقل صداتو شنیدم . ببخش که سر زده بود عشق من . 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شوالیه دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ http://toranj1983.blogsky.com

«صدایی به رنگ صدای تو نیست
به جز عشق نامی برای تو نیست

شب و روز تصویر موعود من
در آیینه جز چشمهای تو نیست»
«زنده یاد قیصر امین پور»

فرهاد سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام..می دونی قشنگ یعنی چی ؟ یعنی تعبیر عاشقانه از صدای اکسیر عشق ،من به این صدا عادت کردم ،هرازگاهی به عدم می رم وبرمیگردم ..تو دکتری می دونی من چی می گم پس بردار گوشیتو بیار بذار روی قلبم تیک وتاکشو بشنوی ..اگه گفتی در کدام دستگاه می زند ..نه نمی دونی ..هیچکی نمی دونه ..حتی عشق ..ممنونم به عیادتم آمدی..خوب باشی.

من صدای قلب کسی که میپرستمش رو میشنوم . کاش اون هم صدای قلب منو میشنید .

سرور سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ق.ظ http://ssoorroor.blogsky.com

وای چه خوبه آدم خودش رو دلداری بده...مستقل بودن چه حالی میده..آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد