یاد تو همیشه هست

                         

امروز دلم شدیدا هواتو کرده بود . یه مدته تمام تلاشم رو کردم که بهت فکر نکنم . موفق هم بودم . یکی از راه هایی که واسه این فراموشی پیدا کردم یک آدم جدید بود . فرهاد . نه اونی که قبلا گفته بودم . یکی دیگه . کسی که از بچگی واسش میمردم !!! میدونی که ! عشق بچگی قویه . اونقدر که شاید یه چند صباحی بتونه فکر تو رو از ذهنم بیرون کنه . دوستش داشتم و این بار توی ایام عید دیدمش . آزاد بود و ازم خواست باهاش ادامه بدم . من هم قبول کردم . این مدت سعی کردم حتی عکسهاتو بدون تصور اینکه یک روزی بهت احساس داشتم ببینم . سخت بود ولی شدنی . ولی به دلیل یک سری مشکلات که براش پیش اومد فعلا ( بنا به ادعای خودش ) رابطه قطع شده . جالبه که برام مهم نیست که ازش دورم .  

دو روزه که دارم خوابتو میبینم . دیشب خواب دیدم برگشتی اصفهان . توی جمع دوستانه نشسته بودیم . دور از چشم بقیه دستم رو گرفته بودی . درباره ازدواج بحث میکردیم . گفتم من نمیخوام ازدواج کنم . برام کافیه کسی که دوستش دارم را حتی فقط ۶ ماه یکبار ببینم و فقط بدونم که هست . دستم را فشار دادی و از کنارم بلند شدی و رفتی . دلم گرفت . وقتی اومدم بیرون از اتاق دیدم ایستادی منتظرم . گفتی من هستم اما موندن تو عاقلانه نیست . بقیه اش رو نمیتونم تعریف کنم . اشکم را در میاره . فقط دیدم که چقدر دوستت دارم . 

پارسال توی همچین روزهایی درگیر این بودی که واسه تولدت جور کنی بری شهرتون . یادته ؟ هدیه تولدی که بهت دادم ؟ راز و یک عطر کوچک و یک کتاب شعر . امسال واسه تولد بیست و هشت سالگیت چیکار میکنی ؟ به یاد من هستی ؟ نمیدونم آیا باید بهت زنگ بزنم ؟ نباید بگذرم از این رابطه ؟  

                                 عشق من ؛ تولدت مبارک 

                        دوستت دارم  

  

        

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ق.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

ع دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.wxyz.blogsky.com

برات فال حافظ گرفتم عاشق:
http://www.aviny.com/FalHafez/Chapters/p062.gif

ممنونم

فرهاد دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ق.ظ

سهم من آسمانی است که آویختن پرده ای آن را از من میگیرد .
این را تو می گویی اما من می گویم
سهم من کلامت بود که نثارم می کردی...سلام رکسانا جان خوبی ..خوشحالم که سالمی ودلخورم از اینکه بی خبر گذاشتی ..نمی دونستی دلواژست میشیم ..به هرحال جای شکر باقیست ..گله ای نیست ..امیدوارم همیشه باشی ..در ضمن تا نفسی می کشم ائل خودت ودویم اسمت همه جا هست ..

شوالیه چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ

((عشق بر شانه ی هم چیدن چندین سنگ است//گاه میماند و ناگاه بهم میریزد...))*

*فاضل نظری

فرهاد دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام خوب هستی دیگه اون رکسانای سابق نیستی حتماْ دوست تازه ای ژیدا کردی وهمه دوستاتو فراموش کردی اینه خاصیت زن بودن ..عجبا..البته.

فرهاد سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ق.ظ

سلام رکسانای عزیز چرا.
زندگی یعنی :
بخند ٬ هرچند غمگینی
ببخش ٬ هرچند که مسکینی
فراموش کن هر چند دلگیری
فراموش نکن مرا .فرهاد

همینکارو میکنم ، ظاهرا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد