دور

        چون پاره سنگی عاشقم

                       به گنجشکی هراسان

        و هر بار ناامید

                       برمیگردم به خاک

                       برمیگردم به خویش

        ناامیدونیازمند      

        زبانه می کشداغوشم به سویت 

 

           از تو دور افتاده ام

                              از تو دور افتاده ام.... 

 

        در بی مجالی ولالی  

                      به کاغذ اتش رسیده می مانم.

        جداشده ای از نخ نگاهت

                               چون بادکنک ماه

        سالهاست ازکرشمه باران تو می گذرم

                               بی چتروبارانی

        درسایه پنهان می شوم درگریه پیدا  

  

                  هرچه هستم از تو دورم

                                      دور    دور....


نظرات 4 + ارسال نظر
دختر پاییز پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

هرچه هستم ازتودورم

دور دور....
بسیار زیبا بود به من هم سری بزن اگه دوست داشتی.

شوالیه پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ

من هم عبد الجبار کاکایی رو خیلی دوست دارم...
این شعرش خیلی محشره...

فرهاد شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام رکسانا جان من این شعر رو خوندم همانطور که شوالیه نوشته مربوط به کاکایی است .اما نمی دانم که این یعنی فراق تو ُ یعنی آوار شدن دنیا از دوری تو ُ نمی دانم این یعنی فاصله بی تغییری که در بین شما هست واین فاصله او را متاثر می کند .آیا دنیا برایش بلک آوت شدن یعنی همه جا سیاه است از دوریت ...ژس چرا با کسی دیگه نامزد شده ..می دانی عزیز من دلیل آفتاب نور آفتاب است ..ژس دلیل عدم آن نبودن آفتاب ..چیزی که به وضوح در آسمان می بینیم ...ولی همین قدر می فهمم اگه اون به تو بیشتر زا دیگری بها می داد دل به کسی نمی داد ...وانتظار تو شاید ناراحت بشی از من بسی عبث می نماید ...نمی دانم چی بگم اگه آدرس وب را می دادی بهتر از این شعر بود .لطفاْ اگه مشکلی نیست آدرس وبلاک رو بده ..
من میگردم
و میچرخم
و گم میشوم
کودکی میشوم که گاهی قبل از رسیدن به ایستگاه خوابش میبرد و مجبور میشود تا ته خط برود و بازگردد

نمیتونم . شرمنده ام .

شوالیه شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ

«سر زیر پر خویش فرو برده نشستیم...»*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد