سردرگمی

                                      

دلم از سنگ شده . خسته ام . میخوام شروع کنم به درس خوندن . میخوام واسه تخصص آماده شم . ولی کو انرژی . هر روز که تصمیم میگیرم بخونم انگار قرار نیست اتفاقی بیفته . چند شب پیش خواب دیدم نمره امتحاناتم رو دیده ام . تمام درسهایی که خونده بودم رو فقط ۱۰ گرفته بودم . کابوس وحشتناکی بود . 

دکتر F باهام 3-2 بار تماس گرفته . یه کتاب پیشم داره . میخواد بگیره ازم ولی نمیفهمم چرا این دست و اون دست میکنه . اصلا نمیدونم چرا به من گفت این کتاب رو براش بخرم . ازش خوشم میاد . فقط به عنوان یک دوست . اما میدونم اون به این مساله علاقه ای نداره . اما رفتارهاش یک کم مشکوکه . کاش میتونستم جذبش کنم . الان دوست دختر سابق دکتر رو دارم میبینم . چطوره برم ازش بپرسم راهش چی بوده ؟!!!!!

میخوام از این به بعد برنامه های روزمره ام و برنامه هایی که برای آینده دارم رو اینجا بنویسم . شاید بتونه کمکم کنه که خستگیمو رها کنم .  

    

چقدر خالی از A شده ام . چقدر با خالی شدن از A تنها شده ام . 

  

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ب.ظ

با توجه به تطابق زندگینامه مهندس میر حسین موسوی با مطالب این وبلاگ احتمالا متعلق به دختر آقای موسوی است http://loggia.blogsky.com/

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شوالیه سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ





«همیشه عشق به مشتاقان پیام وصل نخواهد داد...
که گاه پیرهن یوسف،کنایه های کفن دارد»


یه کاری بکن دیگه...

مجموعه آثار استاد سیاوش قمیشی سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

با سلام.
ما مجموعه ای کامل از آثار استاد سیاوش قمیشی تهیه کردیم. این مجموعه شامل بخش هایی با عنوان های:

1- آلبوم ها
2- مصاحبه ها
3- کنسرت ها
4- زندگی نامه
5- متن ترانه ها
6- موزیک ویدئو ها
7- آثار کمیاب
8- پوستر ها
9- جلد آلبوم ها
10- عکس ها

بر هر طرفدار سیاوش قمیشی واجب است که این آرشیو کامل را داشته باشد تا ثابت کند طرفدار واقعی سیاوش قمیشی است.
دوست عزیز ما این مجموعه را نصف قیمت دیگر سایت ها و بدون هزینه پست برای فروش قرار دادیم.
برای دیدن اطلاعات بیشتر و خرید مجموعه به آدرس زیر مراجعه کنید:
http://www.chaloosct.com/post/242
(برای کسانی که توان خرید مجموعه را ندارند و مبلغ اعلام شده برایشان زیاد است، برنامه ای خاص در نظر گرفتیم که به زودی اعلام می کنیم)

با تشکر از شما

دروازه دات کام سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام دوست گرامی
سایت دروازه آماده تبادل لینک با شما است . و مبلغ 15000 تومان برای دوستانیکه اقدام به تبادل لینک میکنند به عنوان هدیه در نظر گرفته است .
برای بهره برداری از این امکان پس از ثبت نام در سایت ، و قرار دادن لینک سایت دروازه ، طی ایمیلی به admin@darvazeh.com مشخصات خود و آدرس سایت یا بلاگتان را ارسال کنید .
موفقیت شما اعتبار ماست .

GOODLIFE سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

DOBARE SALAM DUST DARAM AVAL CHAND TA SOAL KONAM BAD PISHNEHAD BEDAM BEGZARIM FILME ^FORREST GUMP HATMAN BEBINID

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد