دلم تنگته

دلم برای بودنت تنگ شده .......  

دلم برای خنده هات تنگ شده ........  

دلم برای خود خود خودت تنگ شده......... 

 

       

نظرات 3 + ارسال نظر
سرور جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ http://ssoorroor.blogsky.com

با دل تنگ فقط باید کنار اومد...همین

فرهاد شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام رکسانا جان ،اول حال خود خود خودت چطوره.
اینم در گوشی بهت بگم : می گویمت زندگی با تو هر روز تغزلی عاشقانه است.
ولی چه دیر فهمیدم نازنین!!!
یاد آن عهد که در بلخ سفر می کردم
در دل سنگ به فریاد اثر می کردم
چون صدف قطرهء اشکی که به من می دادند
می زدم بر لب خود، مهر و گوهر می کردم.
تو الان توی بیمارستانی یا خونه ، منم اینجا دستام یخ زدن ، با دل گرم وب تو را باز می کنم، با دل گرم انگشتامو از جیبم در میارم ، با دل گرم برای تو می نویسم تا نپوسم .بعد پا میشم یه کمی راه می روم، تو حس قشنگی فرو می روم ، یه آهنگ قدیمی زمزمه می کنم ، روی دیوار نوشته شهر خانه ماست ..من میگم شهر خانه من نیست .بعدش می گم خانه با تو زیباست .فکر می کنی نوشته های من وزن دارند یا بی وزنند . من می گم هم وزن دارن وهم مغز ، تو می گی چطور؟ من میگم چون تو در آنها حضور داری.بعد تو گوشی پزشگیتو ازدوگوشت بیرون میاری ومی گی متوجه نشدم .ومیای جلو وصورتی مصمم می پرسی : شعر گفتنت ونوشتنت دلیل خاصی داره ...واگه گفتی من چی میگم ؟ بذار بگم : می گم تو .
دلم گرفته برایت، حدیث ساده عشق است……ثلیث و ساده بگویم، دلم گرفته برایت
شاد بخندی....

ممنونم از اینکه بهم دلگرمی میدید . کاش میتونستم محبتتون رو پاسخ بدم ولی خودخواه تر از اونم که جز به عشقم به چیز دیگه ای فکر کنم . تمام وجودم یک صدا اونو صدا میزنه ....... کاش اینجا بود......
ممنون که به درد دلهای یک عاشق دلشکسته توجه میکنید .

[ بدون نام ] شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای رکسانا چه خوشگل بود .ولی متاسفانه دلتنگی ها به اندازه این کارت پستال قشنگ نیستند .
مرسی که بازم اومدی ،خوندی و نظر دادی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد